نیچروان بارزانی با رهبر انقلاب دیدار کرد مصر: گذرگاه رفح برای تردد مسافران بسته نشده است دفتر اطلاع‌رسانی فلسطین از قصد دشمن برای حمله رفح خبرداد فرانسه با حمله به رفح مخالفت کرد اسلامی: اراده رسیدن به تولید ۲۰هزار مگاوات برق اتمی تا سال ۱۴۲۰ را داریم سردار ایزدی: پدافند غیرعامل در مسیر رو به رشدی قرار گرفته است رئیس انجمن هسته‌ای ایران: تولید ۲۰ هزار مگاوات برق اتمی را دنبال می‌کنیم رئیسی در دیدار با بارزانی: عراق و اقلیم کردستان مانع استفاده از خاک این منطقه علیه ایران شوند رئیس سازمان انرژی اتمی: آماده مشارکت و همکاری‌های علمی با کشور‌های دیگر هستیم گروسی وارد تهران شد گزینه‌های اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه کسانی هستند؟ امیرعبداللهیان با نیچروان بارزانی دیدار کرد حضور سفیر عربستان در تهران در کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای اصفهان + فیلم شکوه یک انقلاب و تغییر دنیا اطلاع‌رسانی صادقانه باعث افزایش تعداد رأی‌دهندگان شده است دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی الکترونیکی برگزار نمی‌شود+ فیلم رهبر انقلاب در دیدار با کارگزاران حج: جمهوری اسلامی در پشتیبانی از فلسطین منتظر کسی نماند و نمی‌ماند | حج امسال، حج برائت است لاوروف: هیچ تفاوتی میان دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان بر سر روسیه و چین وجود ندارد ابراز نگرانی رییس سیا از مشارکت ایران و روسیه حملات توپخانه‌ای اشغالگران به حومه درعا در سوریه رئیس‌جمهور: متخلفین حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند
سرخط خبرها

معاون اول رئیس‌جمهور به سیستان و بلوچستان سفر کرد| مخبر: به‌دنبال پیگیری حق‌آبه هیرمند هستیم

  • کد خبر: ۱۴۷۰۹۷
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳
معاون اول رئیس‌جمهور به سیستان و بلوچستان سفر کرد| مخبر: به‌دنبال پیگیری حق‌آبه هیرمند هستیم
معاون اول رئیس جمهور صبح امروز (سه شنبه) به منظور بازدید، افتتاح و آغاز عملیات اجرایی چندین طرح عمرانی و زیرساختی در استان سیستان و بلوچستان با استقبال استاندار و جمعی از مقامات محلی وارد فرودگاه زابل شد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد مخبر در بدو ورود به فرودگاه زابل در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه پس از دستور رییس‌جمهور برای رسیدگی به مسائل استان سیستان و بلوچستان مأموریت و توفیق پیدا کردیم با تیمی از دولت و تمام نمایندگان سیستان و بلوچستان در مجلس به این استان سفر کنیم، گفت: حل مشکلات آبی این استان یکی از اهداف این سفر است و نباید استانی همانند سیستان و بلوچستان با ظرفیت همجواری در کنار دریا و سفره‌های زیر زمینی از مشکلات کم آبی و خشکسالی رنج ببرد.

معاون اول رئیس‌جمهور تاکید کرد: انتقال آب از دریا و استخراج آب‌های ژرف از مهم‌ترین برنامه‌های دولت برای حل مشکلات آب این استان است و همچنین با پیگیری‌های دستگاه دیپلماسی بدنبال پیگیری حقابه هیرمند هستیم.

مخبر همچنین حل مشکلات سوخت و جایگاه‌های سوخت در استان سیستان و بلوچستان را از دیگر اهداف این سفر برشمرد و افزود: در جلسات این سفر مسائل اشتغال و مسکن بررسی و روند اجرایی مصوبات سفر رئیس جمهور به این استان پیگیری می‌شود.

گفتنی است بازدید از ذخائر آبی و روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن، شرکت در شورای اداری استان و افتتاح و آغاز عملیات اجرایی چندین طرح اجتماعی، اقتصادی، زیربنایی و عمرانی نظیر بیمارستان و مراکز درمانی، خطوط انتقال برق، مدرسه و... از برنامه‌های مخبر در این سفر است.  

معاون اول رئیس جمهور را در این سفر یک‌روزه وزاری نفت و نیرو و معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و همچنین تمامی هشت نماینده استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی همراهی می‌کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->